logo spisiacik 1 logo spisiacik na facebooku spisiacik na youtube
InfoMail
Ak máte záujem o posielanie správ o činnosti a aktivitách združenia, zadajte do políčka svoju e-mailovú adresu a stlačte Enter
E-mailová adresa:

Akcie pre diabetikov

dia život

S dia deťmi v Turecku 11.7.2011

Autor: Peter , pridané: 2011-07-12 08:30:00, rubrika: Akcie pre diabetikov, Prečítané: ?

Ďalší skvelý deň !!!

Nenechali sme si ho pokaziť ani stretnutím s našou delegátkou. Po troch dňoch pobytu konečne dorazila, i keď s 10-minútovým meškaním, naša delegátka. Našťastie sme zvládli zoznámenie s hotelom a službami i bez nej, a preto na stretnutie šla iba symbolická skupina a ostatní sa radšej venovali kúpaniu.

Okrem fakultatívnych výletov nám ponúkla možnosť nákupu zlata, kože a textilu... Dúfame, že jej služby viac nebudeme potrebovať.

Mládežníci objavili, že možu využívať prostriedok na znižovanie glykémii - vodný bicykel, a podnikli výpravu k ústiu neďalekej rieky do mora.

Večera nás zase šokovala! Ryby, dary mora a iné špeciality - nedá sa to ani popísať...

Videli sme, ako kuchár odrezával mäso z čerstvého tuniaka, ako ho spracovával a ako nám z neho pripravoval steaky. Tak dobrú večeru sme museli stráviť a preto sme podnikli shopping trip do Avsalaru. I keď sme si dali všetci rozchod, nakoniec sme sa postupne postretávali a väčšinu nákupov sme absolvovali spoločne - zažili sme kopu srandy !!!

O 23:00 tepota vzduchu bola 31°C. Po návrate do hotela mládež navštívila zase diskotéku. Hlavnou tanečnicou tentoraz bola naša najmladšia. Spišiačikovia ovládli celú diskotéku.

Fotogaléria:

Komentáre k príspevku:

adkask@post.sk napísal dňa 17.07.2011 o 08.45 hod.:

Ahojte Spišiačikovia, fotky sú úžasné. Už ľutujeme, že sme s vami nešli. Na niektorých už vyzeráte ako domáci:-)) pekne si to užite a všetkých pozdravujeme. Tatarkovci

litavcova@rpicpp.sk napísal dňa 12.07.2011 o 19.14 hod.:

Ahojte dovolenkári, fotky úžasné, postavy modelkovské, nálada super, nech Vám to vydrží. My sme dnes začali "dovolenku" v Ľubochni. Verím, že tá Vaša a aj naša sa skončí šťastne. :)

milka.slezakova@centrum.sk napísal dňa 12.07.2011 o 12.03 hod.:

Ahojte dia deti s rodičmi prešla som si všetky príspevky,keď,že nemôžem byť s vami tak si tu nádheru pozriem takým spôsobom.Pozdravujem všetkých..,ale všetkých:(Slezakovci