logo spisiacik 1 extend-logo logo spisiacik na facebooku spisiacik na youtube
InfoMail
Ak máte záujem o posielanie správ o činnosti a aktivitách združenia, zadajte do políčka svoju e-mailovú adresu a stlačte Enter
E-mailová adresa:

Partneri projektu:

Blog

dia život

Že by to bol svetový rekord ?

Autor: Peter , pridané: 26.05.2011 o 10.27, Počet komentárov: 0

25.5.2011 tri naše sladké dievčatá merali glykémie zamestnancom spoločnosti Embraco Slovakia s.r.o. priamo v ich firme. Za dve hodiny zmerali hladinu krvného cukru  209 krát ! ( Podotýkam , že na meranie používali jeden glukometer ! )   A za veľmi potešujúce považujem aj zistenie, že okrem jediného merania, ktorého výsledok bol dvojciferný, sme namerali samé pekné hodnoty ! Najväčšiu...
dia život

Peťo L. : Aj ja si takú jachtu niekedy kúpim !

Autor: Peter , pridané: 12.08.2010 o 07.50, Počet komentárov: 0

Už dlhšie som sa nevedel dočkať, kedy konečne príde čas prázdnin a hlavne čas dovolenky. Tunisko, už len názov tejto krajiny má niečo do seba. Veď je to predsa na inom kontinente, proste v Afrike. Počasie u nás doma vôbec nenaznačovalo tomu, že prázdniny už začali. Chladno, upršano, proste hrôza . Ale v Tunisku nie, tam je vždy slnečno,...
dia život

Glyčky sme mali ako z knižky

Autor: Peter , pridané: 06.08.2010 o 21.08, Počet komentárov: 0

Ahojte ! Neviem ako začať, lebo dovolenka v Tunisku bola SUPER. Každý deň schovával veľa prekvapení a zážitkov, na ktoré tak skoro nezabudnem.  Keď sme odchádzali zo Sp. Novej Vsi, tak som si nevedela predstaviť to teplo a vylihovanie na pláži. Zatiaľ čo na Slovensku bolo mrzuté a chladné počasie tak v Tunisku bolo krásne a horúco. Keď nás autobus odviezol z letiska v Monastire...
dia život

Taký dobrý pobyt pri mori nikdy neni zlý...

Autor: Peter , pridané: 17.07.2010 o 20.44, Počet komentárov: 0

Z chladného, daždivého počasia v Košiciach sme sa po dvoch hodinách letu ocitli v horúcom Tunisku v meste Monastir. Po 10 minútach autobusom z letiska nás privítali zvláštne vyzerajúcim drinkom v hoteli Prima Life Skanes. Počas čakania na ubytovanie nás zoznámili s celým rozľahlým areálom. Hotel mal vlastnú pláž, dva bazény so slanou vodou a bazény s tobogánmi. V rámci all-inclusive sme mali k dispozícii tri...
dia život

"Žeľene košulky" v Tunisku .

Autor: Peter , pridané: 31.07.2010 o 09.48, Počet komentárov: 0

Tohtoročná dovolenka v Tunisku bola vážne super ! Každý sa pýta, či bola lepšia ako minuloročná. Naša odpoveď je jednoznačná. TOHTOROČNÁ! Stretli sme sa tam úžasná partia, zažili sme super týždeň a odniesli sme si kopec nových zážitkov.   V deň nášho odletu sme sa zobudili do nie veľmi letného počasia. Bola zima a pršalo a nám zostavalo len tešiť sa na...
dia život

Tip na jedinečný výlet: Čiernohronská železnica! (opakovane uverejnený )

Autor: Peter , pridané: 26.04.2011 o 16.45, Počet komentárov: 0

Na Slovensku je veľa krásnych kútov. Každý ponúka niečo osobitné, špecifické ... Mne učaroval aj kraj okolo Čierneho Balogu. Nádherná príroda, ľudia a predovšetkým Čiernohronská železnica! Ja ju volám železnička. Asi každý chlapec si staval model železnice. Moderné vlaky už nemajú to čaro, čo mali staré vlaky. Parná alebo dieslová lokomotíva, drevené lavice, ručné brzdenie,...
dia život

Pravdivý příběh : Láska není jen slovo!

Autor: Peter , pridané: 22.10.2016 o 14.35, Počet komentárov: 0

Tento článok je znovu uverejnený! Pôvodne bol uverejnený 24.5.2010!   Z Verči sa stala zrelá osobnosť! Do školy napísala slohovú prácu . Bol by hriech nezverejnit ju! Učiteľka ju sice obvinila, že to asi stiahla z netu, no u mňa má jednotku s pusou. Toto treba zažiť, až potom sa to dá napísať… A možno aj učiteľka niekedy...