logo spisiacik 1 logo spisiacik na facebooku spisiacik na youtube
InfoMail
Ak máte záujem o posielanie správ o činnosti a aktivitách združenia, zadajte do políčka svoju e-mailovú adresu a stlačte Enter
E-mailová adresa:

Partneri projektu:

Akcie pre diabetikov

dia život

13. 4. 2019 budú Spišiačikovia upratovať ZOO!

Autor: Peter , pridané: 24.03.2019 o 11.14, Počet komentárov: 5

13. 4. 2019 ráno od 9:00 hodiny sa bude konať tradičná akcia Spišiačikov. Budeme upratovať priestory ZOO Spišská Nová Ves pred jej otvorením na jubilejnú tridsiatu sezónu. Akcia je spojená s adopciou dikobraza našimi sladkými deťmi. Už tradične nás prídu podporiť aj Dobrovoľníci z podniku Embraco Slovakia, s.r.o. Na poobedie sme si v priestore učebne v ZOO naplánovali aj edukačné stretnutie....

Aktuálne pre Spišiačikov!

Autor: Peter , pridané: 30.01.2019 o 17.41, Počet komentárov: 2

·         Už ubehol prvý mesiac a všetci členovia Združenia majú možnosť do konca marca zaplatiť členský poplatok pre rok 2019. Poplatok sa nemenil, Je stále 5 € na osobu a rok. IBAN: 35 5200 0000 0000 0543 2881 ·         Ako ste si určite všetci všimli, naša web stránka nejaký čas nefungovala v plnom režime, no nič vážne sa nestalo....

Najlepší sa spájajú!

Autor: Peter , pridané: 23.08.2018 o 23.04, Počet komentárov: 0

O malom združení na východe Slovenska a jeho aktivitách pre diabetikov už napísali mnohí. Spišiačik. Presne pod týmto názvom nás všetci poznajú. A pozná nás aj DiaStyl. Spišiačik sa stal pre tento časopis zdrojom inšpirácie na zaujímavé články a reporty. Jednoducho spolupráca. A to tá najlepšia! Spišiačik alebo teda Združenie rodičov a priateľov diabetických detí zo Spišskej Novej Vsi vznikol v roku 2002....

Spišiačik v Beliankach.

Autor: Peter , pridané: 23.08.2018 o 19.05, Počet komentárov: 1

Je nedeľa ráno, doraňajkovali sme a už sa chystáme na výlet do Belianskej jaskyne.            Na autách sme sa doviezli na parkovisko v Tatranskej Kotline, odkiaľ sme museli vyšľapať strmým náučným chodníkom, ktorý viedol ku vchodu jaskyne.. Pri príchode k jaskyni nás hneď zaregistroval personál vďaka našim tričkám s nápisom "Spišiačik". Pred vstupom sa každý posilnil...

Dia leto na Spiši 2018 bolo na Ždiari! +FOTO

Autor: Peter , pridané: 23.08.2018 o 17.06, Počet komentárov: 0

Dia leto na Spiši má už svoju tradíciu. Je to v podstate letné stretnutie detských diabetikov zo Spiša, ich rodičov a kamarátov. Tento rok sa konalo už 13-ty krát! Prvé bolo na Čingove, potom desať ročníkov na Podlesku, vlani v Poráčskej doline a tento rok sme vycestovali spoznať Ždiar a jeho okolie. Bolo nás 41 a zloženie pestré. Mali sme zástupcov z Trebišova,...

ÍSŤ ČI NEÍSŤ? +FOTO

Autor: Peter , pridané: 23.08.2018 o 17.23, Počet komentárov: 3

Ísť či neísť? To bola otázka viacerých členov Združenia v pondelok 20. augusta v Bachledovej doline. A ako to dopadlo? Prečítajte si   V pondelok ráno sa Spišiačikovia  v rámci Dia leta 2018 zobudili do krásneho dňa. Plán bol jasný. Bachledová dolina, prechádzka Chodníkom korunami stromov a obed v dych vyrážajúcich priestoroch reštaurácie Medvedí brloh. Vďaka rodine Uličnej sme mali zabezpečený...

Vlado, ľepší še nedalo! +FOTO

Autor: Peter , pridané: 11.06.2018 o 09.39, Počet komentárov: 4

9.6.2018 bol zvýšený počet ľudí s nápisom SPIŠIAČIK na tričku v Slovenskom raji. 27 členov Združenia rodičov a priateľov diabetických detí zo Spišskej Novej Vsi, prišlo podporiť päť dobrovoĺníkov z Embraca a spoločne sa pustili do realizácie prvej etapy projektu Živé chodníky 2018. Obnovu turistického značenia a budovanie lavičiek pri studničkách podporili oblátky Horalky od Sedity a Nadácia Ekopolis.   Pre splnenie oznamovacej povinnosti by...

Aktivita Živé chodníky 2018 ukončená! +FOTO

Autor: Peter , pridané: 01.08.2018 o 12.03, Počet komentárov: 2

Celý projekt Živé chodníky 2018 tak, ako sme si Spišiačikovia naplánovali, sme aj zrealizovali! V Slovenskom raji pribudlo 6 nových lavičiek a takmer 25 km chodníkov bolo prečistených a bolo na nich obnovené značenie!          Odborným garantom projektu bol Ing. Vladimír Mucha. Ten je zamestnancom Národného parku Slovenský raj, strážcom NP SR a kvalifikovaným značkárom KST .   Materiál a logistickú podporu sme...